sobota, 9 maja 2015

Gotowanie

Powiem szczerze do tej pory raczej gotowanie nie było moja najmocniejszą strona, może też ze względu na czas i pieniądze, jednak nastąpił jakiś mały przełom i naszła mnie chęć zrobienia czegoś innego na obiad i całkiem nieźle mi to wyszło, bynajmniej mnie smakowało i jestem zadowolona.
Wczoraj zrobiłam pizze taka własnej roboty, chociaż przepis wykorzystałam z mąki do pizzy. Przepis jakby ktoś chciał to wtedy podam bo pełno jest ich w internecie i wszystkie podobne. A teraz przedstawie efekty przed i po :)
Tak wyglądał nasz wczorajszy obiadek, natomiast dzisiaj przygotowałam puree ziemniaczane z kiełbaską i kotlet jajeczny i również jestem zadowolona i wyszło pyszne, dla mnie coś innego i dzieciom przypadło do gustu.
Postaram się częściej przygotowywać coś właśnie innego niż zwykle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz