niedziela, 31 maja 2015

Butelki Canpol babies Newborn baby


Udalo mi sie dostac do testowania butelek Newborn baby firmy Canpol babies.Jest to nowa seria butelek Easy Start z nowym wzorkiem stworzony z mysla o noworodkach. Dostalam mala buteleczke 120 i srednia 240 w blekitnym kolorze, a dodatkowo nawet dostalismy szczoteczke do czyszczenia smoczkow (powiem szczerze ze na poczatku nie mialam pojecia do czego to w ogole jest, ale udalo mi sie dowiedziec). Kiedys juz bralam udzial w podobnym testowaniu butelek te same tylko nowy wzor. Jak dla mnie butelki rewelacja. Jestem zadowolona bardzo nawet, a mala chetnie z nich pije mleczko nawet bedzie widac na zdjeciu. Zadnych kolek, mala sobie ciagnie spokojnie z nich, czasami dodaje jej troszke kaszki do mleka i nawet nie musze zmieniac specjalnie smoczka bo przez normalny przechodzi bez problemu. BUtelki dobrze sie trzyma, nawet w malych raczkach. Wzorki sliczne, idealne dla noworodkow, nawet jako prezent.
Polecam innym mama. Mnie marka Canpol jeszcze nigdy nie zawiodla.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz