poniedziałek, 13 października 2014

Huggies Ultra Comfort

Kupiłam wczoraj w Auchanie pieluchy Huggies Ultra Comfort for girl 3 (56 szt.) i 4+(40 szt.) cena no niestety nie tanie 46.19 za paczkę.
Przypominają mi a nawet wydaje mi się ze są takie same jak Huggies Super Dry takie niebieskie które zostały niestety wycofane ze sklepów a dla mnie były jednymi z najlepszych.
Pieluszki posiadają motyw Myszki Minnie w sklepie widziałam tez niebieskie dla chłopców z myszką Mickey. Póki co jestem bardzo zadowolona z ich zakupu pomimo wyższej ceny chociaż Pampersy Active Baby są w podobnej cenie. Moja strasza córka jest oczarowana bo uwielbia myszkę Minnie. Pampersy dopasowane, nieprzeciekaja i nie smierdza siuskami. Polecam je.

2 komentarze:

  1. Hej czy ta data 13 październik 2014 to ten watek o huggies szukam tych pieluszek wlasnie i czy one sa caly czas dostepne w auchan

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w mieście w Auchanie są dostepne

    OdpowiedzUsuń