poniedziałek, 27 października 2014

Butelki EasyStart - testowanie

Przyszedł czas na podsumowanie testowania buteleczek, a wiec jestem mega pozytywnie zaskoczona tymi buteleczkami. Powiem szczerze byłam ciekawa bardzo jak się sprawdza u mojego dziecka, ponieważ korzystałam już z kilku znanych firm i moja dziecko jest trochę wybredne. Jednak mojemu dziecku pod pasowały nowe butelki EasyStart i teraz to głownie z nich jada. Jeżeli chodzi o moja ocenę to naprawdę jestem zachwycona. Kształty butelki i motywy na nich są bardzo fajne, fajnie się je trzyma. Dostępne są w 3 wersjach - mała buteleczka 120 ml, większa 240 ml i duża 330 ml. To też jest duży plus. Buteleczka jest z systemem anty-kolkowym i rzeczywiście się sprawdza, a przy jedzeniu słychać jak powietrze zamiast do brzuszka idzie gdzie indziej. Smoczek do butelki rozmiar od 3-6 m jest odpowiedni co do wieku, miękkie, odpowiedni przepływ, dziecko się nie krztusi, a i również radzi sobie z ciutke gęstszym mleczkiem bez problemu .Jedząc z takiego smoczka dziecko może poczuć się jakby jadło z piersi mamy. Butelki tez fajnie się myje. No jestem naprawdę bardzo bardzo zadowolona i ciesze się ze mogłam wziąśc udział w testowaniu dzięki firmie Canpolbabies. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz