sobota, 6 czerwca 2015

Zalando testowanie trnd

Na koniec dzisiaj zostawilam sobie najlepsze :D, czyli dostalam sie do testowania Zalando, dzieki trnd :). Dostałam bon na 100 zl i dodatkowo do rozdania dla znajomych rabaty 25 po 20 % i 75 po 15%. Jesli by ktos chcial to chetnie mu podaruje. Oczywiscie ciezko bylo mi sie zdecydowac co kupic za bon upominkowy, ale jednak wkoncu sie zdecydowalam. Natalce zamowilam sandalki na lato z Adidasa, natomiast Lence zamowilam 3 pack body. Chcialam tak zrobic zeby zadna nie byla pokrzywdzona, akurat Lenka ma roczek 17 wiec prezent jak znalazl :). Teraz pozostaje czekac na przesylke i odwiedzic znajomych :) Na poczatku nie wierzylam ze wkoncu udalo mi sie, jednak czasami warto probowac az do skutku nie rezygnowac bo przychodzi wlasnie taki czas ze nic nic a nagle co chwila sie cos dzieje :) Cierpliwosc sie czasami oplaca :)
Nie bede zakladac dodatkowe posta ponieżej wrzucam zdjecie z zakupow na Zalando i musze powiedziec ze jestem mega zadowolona sandalki sa swietne i pasuja idealnie na Natalke, body z rozmiarem jak sie okazalo tez jeszcze starsza coreczka zalozy (wiadomo rozmiar rozmiarowi nierowny lepiej wieksze niz za male), a Lenusi najwyzej kupie cos innego i tak musze bo 17 ma urodzinki pierwsze :) No i dodatkowo dostałam dwie małe kawy Nescafe :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz